søndag 25. juli 2010

Idag er den første dagen...

... av resten av mitt liv. Høres passe flåsete ut, men jeg føler det sånn på et vis, samtidig som det skremmer livet av meg. Har fått brev fra Evjeklinikken med beskjed om at jeg har fått et års opplegg hos dem.

Siden det er ferie har jeg dytta innpå litt mer smågodt, og sagt til meg selv at det er jo flere uker til jeg skal starte... Lurer på når "feilkoblingen" går bort, og jeg kan bruke tankene til noe konstruktivt, for eksempel til å fortelle meg selv at dette er fryktelig FEIL!!

Denne feilkoblingen kommer jeg sikkert tilbake til igjen, den har vært gjennomgående det siste året.

Puhh! Da er jeg igang!