Ja da har det gått mer enn et par dager, og mange tanker siden sist.
Sitter her og føler meg litt urettferdig kalt LAT av Kari Jaquesson, synes det er drøyt å dra alle feite over en kam. Det er forskjellige årsaker til at vi er som vi er, det er vel litt mer sammensatt enn at vi er LATE. Godt vi har Kristian Fjellanger som setter ord på det jeg tenker, for jeg klarer ikke å se hverken det morsomme i det hun sier, eller at det er en hjelpende hånd på veien mot å bli "normal": se hans svar på tv2.no her.
Men idag er jeg egentlig veldig stolt av meg selv! Fordi om det nå er 11 dager siden jeg kom hjem fra motivasjonsuken på Evje har jeg ikke kommet helt i gang. De første to dagene var bursdagsfeiring, så synes jeg veldig synd på meg selv noen dager, men så kom jeg litt på rett spor. Maten går greit, litt vanskelig å få til all treningen. Men hver økt er bedre enn ingen! Idag begynte jeg dagen med en times gå-tur, og avsluttet med en halv times styrketrening. I ettermiddag skal jeg på spinning+styrke. Puhh! 2 økter på en dag, men det har jeg ikke vondt av.
Hadde problemer med å motivere meg til jobb idag, da vare det bedre å starte dagen med en tur. Jeg har mulighet til det siden jeg har 20% sykemelding. Nå skal jeg jobbe noen timer hjemmefra.
Så da får jeg komme igang, og krysser fingrene for at jeg slipper å høre FOR mange ganger idag også at jeg bare er LAT. Det holdt med hver halvtime på radioen i hele går....
Gir deg en kjempeklem!
SvarSlett